Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2019 17:52 - Оптимист
Автор: bashtata Категория: Регионални   
Прочетен: 1907 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте, Аз съм оптимист  усмихнат.  Надеждата ми не е в Бога, а в няколко физически (пренесени в социологията) закони. На всяко действие съответства равно и с противоположна посока противодействие. Законите са на Нютон за инерцията и усилието да изведеш едно тяло от състояние на  равномерно праволинейно движение в ускорително или завой, или каквато и да е промяна; закона на Ленц за противодействащата електродвижещата сила, която се появява при протичане на ток в една посока; натрупването на отрицателни или положителни йони при предизвикано с поляризирано напрежение натрупване на еднополярни йони на другия електрод (електролиза)  и въобще небе земя ; огън вода; нощ и ден.
     Като гледам количествените натрупвания на лъжа, безпардонност, мърсотия и т.н.,  си мисля, че някъде тук ще се появи и истинското противодействие и затова си оставам в тази географска територия с надеждата, че диалектическия закон за количествените натрупвания, които водят до качествени изменения ще сработи, и при тази изключителна поляризация на човешките отношения наравно с невижданата безпардонност простотия и беззаконие, очаквам като птицата Феникс да се появи от пепелта световния образец на човека на бъдещето. Почва, за съжаление, има много, но и това е важно. Ако не го доживея поне ще съм го предсказал, благодарение на науките с които съм се запознал, както и децата ми и тяхното обкръжение, което силно контрастира  с налаганата простотия.  Единство и борба на противоположностите, на всяко действие равно по сила и с обратен знак противодействие, око за око зъб за зъб....    Има още много. Ние сме от първите, които го наблюдават в сегашната обстановка...    Няма нищо ново. Само констатация на базата на личната ми ограмотеност, която силно контрастира с публичната (не действителната) и поощрявана от всички медии и официози  неграмотност. Очевидно непрекъснато пропагандираната в медиите, избирана в парламента и по всякакви официално лансирани форуми неграмотност ще предизвика реакцията на мечтаното хармонично, етично, управлявано от компетентността и фактите, а не от многото и силни гласове (больше вики).    Идва краят на "викачите" и преобладаващото лесно манипулируемо общество. Ще се появят компетентните и честните и доколкото това е въпрос на поляризация, за България съм оптимист. Едва ли по света има толкова благодатна почва от беззаконие и незаслужени облаги натрупани на принципа на лоялността и в противоречие с всякаква форма на признателност към обществените заслуги, колкото тук.    По тази причина съм оптимист и дори да не го доживея, тук е мястото, където природата и пълновластието на неграмотните, ще създаде условията за истинско щастливо човешко общуване в истинска райска обстановка.     Обходил съм много места в България и съм имал възможност да ги сравня с подобни в други съседни страни. Още не мога да се начудя и нарадвам на райската природа в която сме харизани да се родим и живеем. Очевидно ще трябва да си плащаме за хубавата природа със съжителството с мърсотията в живота, общуването и т.н.     Тук съм срещнал и познавам най-добрите хора в живота си за което благодаря на ЖИВОТА, и ако той в името на истинското щастливо бъдеще на човечеството иска от мен да понеса сегашната смърдяща надстройка аз го приемам с достоинство и радост от последствията, които очаквам. Искрено се надявам това да се случи в живота на децата ми или на внуците, но то ще се случи непременно и ако не е толков скоро все пак е неизбежно, защото природата ще го наложи по най-безкомпромисен начин.    НЕ МОЖЕ ПРИ ТАЗИ ПРИРОДНА ДАДЕНОСТ И ТОВА НАПЪЛНО НЕСЪОТВЕТСТВАЩО НА ПРИРОДАТА БЕЗОЧЛИВО И НЕСЪОТВЕТВАЩО НА НИКАКВИ ЗАКОНИ ОБЩЕСТВО, ДА НЕ СЕ ПОЯВИ ИСТИНСКИ СЪОТВЕТСТВАЩОТО.  ПРИРОДАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ДРЕБНИТЕ ЧОВЕШКИ НАПЪНИ,  КОГАТО НЕ СА В ХАРМОНИЯ С НЕЯ.    ВЕКИ ПОСТАВИЛ СЕ НАД НЕЯ И ПРЕНЕБРЕГВАЩ ПРИРОДНИТЕ (БОЖИИ) ЗАКОНИ Е ОБРЕЧЕН, А УСИЛИЯТА МУ ДА СЪЗДАДЕ АД НА МЯСТОТО НА РАЯ В КОЙТО СМЕ СЕ РОДИЛИ, ЖИВЯЛИ И ЖИВЕЕМ ЩЕ СЕ ПРОВАЛИ.   АЗ СЪМ ОПТИМИСТ!!!!!!!!!    усмихнат  наздраве



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене